پاویون ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی هند

مرکز تجاری ایران-هند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه مدیکال هند برگزار می کند.

این نمایشگاه در تاریخ ۱۵ الی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ به مدت ۳ روز در در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دهلی‌نو برگزار می شود. با توجه به ظرفیت قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه‌ی Medical equipment مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از شرکت های دانش بنیان برای حضور در پاویون این نمایشگاه حمایت می کند. همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شرکت ها به صورت حضور مستقل و بعد از نمایشگاه از حمایت می‌کند.

نمایشگاه مدیکال هند۲۰۲۳

۳۴امین دوره این نمایشگاه امسال در دهلی نو برگزار می شود. بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و پیش‌بینی بازدید ۳۰۰۰۰ نفر از اقصی نقاط دنیا بر اعتبار این نمایشگاه خواهد افزود. این نمایشگاه امسال در حوزه های زیر فعالیت می کند:

  1. تجهیزات تنفسی
  2. تجهیزات جراحی
  3. تجهیزات و دستگاه های اتاق عمل
  4. تجهیزات گازهای پزشکی
  5. تخت های بیمارستانی
  6. رادیولوژی
  7. و موارد تخصصی دیگر

حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه به همراه نشست های B2B خواهد بود. مرکز تجاری ایران-هند پیش از برگزاری نمایشگاه اقدام به شناسایی ظرفیت های موجود برای هر شرکت متناسب با تولیدات آن می کند. در این اقدامات مرکز تجاری ایران-هند برای هر شرکت یک پروژه مستقل ایجاد می کند که طی آن، فرآیند جستجو و انطباق شرکت های هندی با محصول ایرانی شروع می شود. در نهایت برای هر شرکت ایرانی سه متناظر هندی تعهد می شود. این فرآیند با برگزاری جلسات B2B برای شرکت ها در حاشیه نمایشگاه تکمیل می شود.

ثبت نام در پاویون ایران در نمایشگاه مدیکال هند۲۰۲۳

متقاضیان حضور در پاویون ایران در نمایشگاه مدیکال هند، می توانند تا ۷ مرداد ۱۴۰۲ از طریق سایت کریدور صادرات  به آدرس زیر، اقدام به ثبت نام نمایند:

https://tesc.ir/service/8/1

همچنین جهت پرسش هرگونه سوال می توانید با مرکز تجاری ایران-هند تماس حاصل نمایید:

۰۲۱۶۳۱۰۳۳۶۱

۰۹۳۵۴۳۶۸۵۲۲ Whatsapp و تماس

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.